FAQ Zoeken Gebruikerslijst Gebruikersgroepen Profiel Log in om je privéberichten te bekijken Registreren Inloggen

Imperial Guard army blog

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Games-Workshop België -> Work In Progress
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Jon
Site Admin


Geregistreerd op: 05 Jul 2008
Berichten: 17

BerichtGeplaatst: 06-07-2008 15:22:08    Onderwerp: Imperial Guard army blog Reageren met citaat

Ik zal mezelf eerst maar eens voorstellen, ik ben Jon, 14 jaar oud en ook nog de neef van silas, we hebben dit forum samen gemaakt, omdat we vinden dat er nooit goede G-w forums zijn in het nederlands Twisted Evil
Mijn eerste blog op dit forum Wink
Ik ben woensdag naar GW in brussel geweest(samen met silas) en heb er inkopen gedaan om mijn IG leger te beginnen Razz

Wat ik gekocht heb (Shock troops, heavy bolter team en een ogryn):


Ik ga dus 2 units shock troops maken, bestaande uit;
-1 sergeant Twisted Evil
-2 heavy weapons (flamer&grenade launcher)
-7 troopers met lasgun en eentje ook met zo een radio ding Rolling Eyes

Net als silas heb ik eerst voedstukjes gemaakt voor mijn troepen (10 kleine voor 1unit shock troops en een voor m'n ogryn):


Ik heb gekozen om van het normale kleuren schema af te stappen, toen ik iemand in de GW dit kleurenschema zag gebruiken.
Mijn besluit was direct gemaakt Laughing
2 gepainten guardsmen (sergeant van unit1 + een trooper):



Ogryn:



Close up van freehand op zijn wapen:


Heavy bolter team (1 crewman moet nog een paintbeurt krijgen):






Mijn 2de unit gaan iets meer geconvert zijn hoop ik, met af en toe wat battle damage enzo.
hier foto's van mijn sergeant (rechterarm is gemaakt uit: arm sentinel driver, kettingzaag van de normale sergeant en een schouderblad van een arm van een normale sergeant + wat green stuff natuurlijk):


Omdat het niet zo goed zichtbaar is op de foto's, de mouw van zijn arm is gescheurd, waardoor zijn arm bloot is.
Oja, het hoofd is ook eent dat bij een sentinel zit Wink

En omdat iemand het misschien gaat vragen, foto's van mijn (vorige week opgeruimde) werkplaats.



Mijn excuses voor te redelijk slechte foto's, ik zal er op een keer we betere nemen, maar ik had te weinig licht en de batterijen van m'n fototoestel zijn bijna plat denk ik...

Kritiek en raadgevingen zijn altijd welkom;)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Silas
Site Admin


Geregistreerd op: 01 Jul 2008
Berichten: 36
Woonplaats: Oost-Vlaanderen ; Lierde

BerichtGeplaatst: 06-07-2008 15:28:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Heel mooi , ik zie dat met fototostel veeeel betere kwaliteit is als met webcam xD

We moetne zeeeker weten eens foto's van mijn space marines nemen !

u Imperial guard zijn er zelf als uit alzof ze uit de White Dwarf komen ! Razz

Keep the good work ! Razz
_________________
G a m e s - W o r k s h o p !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Games-Workshop België -> Work In Progress Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Template xabbGreen für phpBB Foren - created by phpbb styles
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum